Administratief Medewerkster
Boom & Meijer
Vastgoed B.V. is een makelaarskantoor dat is gespecialiseerd in het aankopen en
beheren van vastgoed. Daarnaast verhuren wij dagelijks met veel plezier en
enthousiasme woonruimtes in Arnhem en omgeving die wij voor onze
vastgoedbeleggers hebben aangekocht.
Omdat wij flink aan
het uitbreiden zijn, zoeken wij per direct een enthousiaste commercieel
ingestelde administratief medewerker voor 32 tot 40 uur per week.
Voor deze functie
is werkervaring gewenst. Geen werkervaring? Overtuig ons dan d.m.v. van jouw
motivatie brief als jij denkt dat deze functie, je op het lijf is geschreven.
Je wil graag leren en je bent niet bang voor nieuwe uitdagingen. Daarnaast is
het belangrijk dat je flexibel bent en net dat stapje extra wilt zetten om de
doelstellingen binnen het bedrijf te behalen en deze met ons wil vieren. Je
denkt met ons mee hoe wij samen nieuwe en bestaande kansen (nog) beter kunnen
benutten en je wil net zo graag als ons resultaat bereiken.
Wat bieden wij jou?
- een prettige werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en begeleiding;
- een functie waarin je kan doorgroeien tot verhuurmakelaar of een
leidinggevende functie van de binnendienst personeel;
- uitstekende arbeidsvoorwaarden;
- gezellige uitjes met het team om behaalde doelstellingen te vieren;
Kan jij een
regisserende rol vervullen en het werk van de makelaars verlichten?
Ben jij per direct opzoek naar werk waar ruimte is om jezelf te ontwikkelen?
En vindt je het leuk om in een klein en gezellig team te werken?
Wellicht kom jij dan
binnenkort ons team versterken! Stuur je
motivatiebrief en C.V. naar: m.inge@bmvastgoed.nl.
Werkomschrijving:
- Het
beantwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails
- Het
maken van (oplevering)foto’s bij onze huurwoningen
- Het
opstellen van intentieverklaringen en (huur)overeenkomsten
- Het
verzorgen van sleuteloverdrachten en contract ondertekenen
- Zorgdragen
voor de presentatie van woningen (tekst en beeld)
- Zorgdragen
voor een representatief kantoor
- Het
beheren van de agenda’s van de makelaar(s)
- Het
inplannen van bezichtigingen
- Je
werkt actief mee aan leegstandsbeperking
- Het
verzorgen van de Social Media kanalen.
Functie
eisen:
- Vlotte
babbel, spontaan en energiek!
- MBO /
HBO werk- en denk niveau
- Goede
communicatieve en sociale vaardigheden en representatief voorkomen
- Uitstekende
beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord- en geschrift
- Een
ambitieuze en flexibele instelling en het vermogen om contacten te leggen
op alle niveaus
- Ervaring
met Microsoft office
Soort
dienstverband :
- Voor
onbepaalde tijd
Vereiste
talen:
- Engels
- Nederlands
Social
Vind ons leuk op Facebook