Administratief Medewerkster

Boom & Meijer Vastgoed B.V. is een makelaarskantoor dat is gespecialiseerd in het aankopen en beheren van vastgoed. Daarnaast verhuren wij dagelijks met veel plezier en enthousiasme woonruimtes in Arnhem en omgeving die wij voor onze vastgoedbeleggers hebben aangekocht.

Omdat wij flink aan het uitbreiden zijn, zoeken wij per direct een enthousiaste commercieel ingestelde administratief medewerker voor 32 tot 40 uur per week.  

Voor deze functie is werkervaring gewenst. Geen werkervaring? Overtuig ons dan d.m.v. van jouw motivatie brief als jij denkt dat deze functie, je op het lijf is geschreven. Je wil graag leren en je bent niet bang voor nieuwe uitdagingen. Daarnaast is het belangrijk dat je flexibel bent en net dat stapje extra wilt zetten om de doelstellingen binnen het bedrijf te behalen en deze met ons wil vieren. Je denkt met ons mee hoe wij samen nieuwe en bestaande kansen (nog) beter kunnen benutten en je wil net zo graag als ons resultaat bereiken. 

Wat bieden wij jou?
- een prettige werkomgeving met veel persoonlijke aandacht en begeleiding;
- een functie waarin je kan doorgroeien tot verhuurmakelaar of een leidinggevende functie van de binnendienst personeel;
- uitstekende arbeidsvoorwaarden;
- gezellige uitjes met het team om behaalde doelstellingen te vieren;

Kan jij een regisserende rol vervullen en het werk van de makelaars verlichten?
Ben jij per direct opzoek naar werk waar ruimte is om jezelf te ontwikkelen?
En vindt je het leuk om in een klein en gezellig team te werken?

Wellicht kom jij dan binnenkort ons team versterken! Stuur je motivatiebrief en C.V. naar: m.inge@bmvastgoed.nl.

 Werkomschrijving:

  • Het beantwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails  
  • Het maken van (oplevering)foto’s bij onze huurwoningen
  • Het opstellen van intentieverklaringen en (huur)overeenkomsten
  • Het verzorgen van sleuteloverdrachten en contract ondertekenen
  • Zorgdragen voor de presentatie van woningen (tekst en beeld)  
  • Zorgdragen voor een representatief kantoor
  • Het beheren van de agenda’s van de makelaar(s)
  • Het inplannen van bezichtigingen
  • Je werkt actief mee aan leegstandsbeperking 
  • Het verzorgen van de Social Media kanalen.

Functie eisen:

  • Vlotte babbel, spontaan en energiek!
  • MBO / HBO werk- en denk niveau
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden en representatief voorkomen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord- en geschrift 
  • Een ambitieuze en flexibele instelling en het vermogen om contacten te leggen op alle niveaus 
  • Ervaring met Microsoft office

 

Soort dienstverband :

  • Voor onbepaalde tijd

Vereiste talen:

  • Engels 
  • Nederlands
BM Vastgoed