Uw woning door een ander laten verhuren of beheren vergt vertrouwen. Wij zijn ervan overtuigd dat wij de beste dienstverlening aan u kunnen leveren. Lees hier waarom.
UW WONING / VASTGOED BEHEREN
UW VASTGOED BEHEREN
Door jarenlange ervaring in het vastgoed en ons netwerk, weten wij als geen ander het hoogste rendement uit uw vastgoed te halen. Uw zorgen zoals huurbetalingen, klachten, reparatieverzoeken en leegstand nemen wij voor u uit handen.
Onze beheerdienst (bij kamerverhuur) is inclusief maandelijkse schoonmaak van de algemene ruimten.
Wij werken met een overzichtelijk online beheersysteem die ook te downloaden is op uw smartphone. Zo heeft u (en onze huurders) inzage in al uw beheer en verhuurzaken.
Hoe beheren wij uw vastgoed?
Wij
beheren uw vastgoed voor een vast tarief per maand. Uiteraard bepaald u zelf of
u bepaalde zaken in eigen beheer wil houden. In ons beheerpakket zit
inbegrepen:
Financieel beheer:
☑ Het innen van de maandelijkse huurpenningen
☑ Bewaken van betalingen en
huurachterstanden
☑ Verzorgen van een volledig
incassotraject
☑ Beheren van de waarborgsom
☑ Verzorgen van de jaarlijkse
huurprijsverhogingen
☑ Verzorgen van energienota’s en gemeentelijke belastingen
Huismeester (kamerverhuur):
☑ Eens per maand het schoonmaken van de
gangen, trappenhuis, keuken,
toilet(en),
badkamers en het stofzuigen van de algemene ruimten
☑ Eens per maand inspectie van
gemeenschappelijke ruimten en de directe
omgeving
van het gehuurde
☑ Twee keer per jaar inspectie van de
kamers
☑ Periodiek controleren van rookmelders en
brandblussers
☑ Verrichten van kleine reparaties en
onderhoudswerkzaamheden, zoals het
vervangen
van lampen, zekeringen, lekkende kranen,
doorlopend
toilet, controleren van hang- en sluitwerk, controleren en
vastzetten
van vloeren en plinten, het blader- of sneeuwvrij maken van
de
entree en afvoerputjes (incl. klein materiaal)
☑ Toezien op de naleving van de huisregels
door de huurders
☑ Technische problemen op verzoek van
huurders oplossen (denk aan
bijvoorbeeld
internet en tv.)
Algemeen beheer:
☑ Onderhoudsrapport bij vertrek en intrek
van huurders
☑ Informeren van nieuwe huurders over
praktische zaken als afvalverwerking
en huisregels
☑ Klachtenregistratie via telefoonapp
☑ Bemiddelen bij eventuele
conflictsituaties
☑ Afhandeling van klachten en
reparatieverzoeken
☑ Het coördineren en toezichtouden op onderhoudsopdrachten
☑ Fungeren als 1e aanspreekpunt
voor huurders, aannemers, buurtbewoners en
overige instanties
☑ Ook buiten kantooruren bereikbaar voor
spoedeisende zaken
Bij ieder bezoek aan uw pand, checken wij (en onze aannemers / klussers) in- en uit doormiddel van onze applicatie met GPS voorziening. Zo ziet u daadwerkelijk wie, waar, wanneer en hoelang iemand bij uw pand is geweest.
Tarief
beheerdiensten
Het beheren van uw vastgoed inclusief alle bovenstaande punten en beheerapplicatie bedraagt voor onzelfstandige woonruimte, per huurder €25,00 p.m. exclusief 21% btw. en voor zelfstandige woonruimte 5% van de maandhuur exclusief 21% btw.
Social
Vind ons leuk op Facebook