UW WONING / VASTGOED BEHEREN

UW VASTGOED BEHEREN

Door jarenlange ervaring in het vastgoed en ons netwerk, weten wij als geen ander het hoogste rendement uit uw vastgoed te halen. Uw zorgen zoals huurbetalingen, klachten, reparatieverzoeken en leegstand nemen wij voor u uit handen.

Onze beheerdienst (bij kamerverhuur) is inclusief maandelijkse schoonmaak van de algemene ruimten.

Wij werken met een overzichtelijk online beheersysteem die ook te downloaden is op uw smartphone. Zo heeft u (en onze huurders) inzage in al uw beheer en verhuurzaken.

Hoe beheren wij uw vastgoed?
Wij beheren uw vastgoed voor een vast tarief per maand. Uiteraard bepaald u zelf of u bepaalde zaken in eigen beheer wil houden. In ons beheerpakket zit inbegrepen:

Financieel beheer:
 ☑
        Het innen van de maandelijkse huurpenningen
        Bewaken van betalingen en huurachterstanden
        Verzorgen van een volledig incassotraject
        Beheren van de waarborgsom
        Verzorgen van de jaarlijkse huurprijsverhogingen
        Verzorgen van energienota’s en gemeentelijke belastingen

Huismeester (kamerverhuur):
        Eens per maand het schoonmaken van de gangen, trappenhuis, keuken,  
            toilet(en), badkamers en het stofzuigen van de algemene ruimten  
        Eens per maand inspectie van gemeenschappelijke ruimten en de directe
            omgeving van het gehuurde
        Twee keer per jaar inspectie van de kamers
        Periodiek controleren van rookmelders en brandblussers
        Verrichten van kleine reparaties en onderhoudswerkzaamheden, zoals het
            vervangen van lampen, zekeringen, lekkende kranen,
            doorlopend toilet, controleren van hang- en sluitwerk, controleren en
            vastzetten van vloeren en plinten, het blader- of sneeuwvrij maken van
            de entree en afvoerputjes (incl. klein materiaal)
        Toezien op de naleving van de huisregels door de huurders

        Technische problemen op verzoek van huurders oplossen (denk aan
            bijvoorbeeld internet en tv.)

Algemeen beheer:
       Onderhoudsrapport bij vertrek en intrek van huurders       
        Informeren van nieuwe huurders over praktische zaken als afvalverwerking
              en huisregels
       Klachtenregistratie via telefoonapp
        Bemiddelen bij eventuele conflictsituaties
        Afhandeling van klachten en reparatieverzoeken 
        Het coördineren en toezichtouden op onderhoudsopdrachten 
        Fungeren als 1e aanspreekpunt voor huurders, aannemers, buurtbewoners en
             overige instanties 
        Ook buiten kantooruren bereikbaar voor spoedeisende zaken

Bij ieder bezoek aan uw pand, checken wij (en onze aannemers / klussers) in- en uit doormiddel van onze applicatie met GPS voorziening. Zo ziet u daadwerkelijk wie, waar, wanneer en hoelang iemand bij uw pand is geweest.

Tarief beheerdiensten
Het beheren van uw vastgoed inclusief alle bovenstaande punten en beheerapplicatie bedraagt voor onzelfstandige woonruimte, per huurder €25,00 p.m. exclusief 21% btw. en voor zelfstandige woonruimte 5% van de maandhuur exclusief 21% btw. 

Uitgelicht

Social

Recent bekeken