UW WONING / VASTGOED BEHEREN

UW VASTGOED BEHEREN

Door jarenlange ervaring in het vastgoed en ons netwerk, weten wij als geen ander het hoogste rendement uit uw vastgoed te halen. Uw zorgen zoals huurbetalingen, klachten, reparatieverzoeken en leegstand nemen wij voor u uit handen.

Onze beheerdienst (bij kamerverhuur) is inclusief maandelijkse schoonmaak van de algemene ruimten.

Wij werken met een overzichtelijk online beheersysteem die ook te downloaden is op uw smartphone. Zo heeft u (en onze huurders) inzage in al uw beheer en verhuurzaken.

Hoe beheren wij uw vastgoed?
Wij beheren uw vastgoed voor een vast tarief per maand. Uiteraard bepaald u zelf of u bepaalde zaken in eigen beheer wil houden. In ons beheerpakket zit inbegrepen:

Financieel beheer:
 ☑
Het innen van de maandelijkse huurpenningen
Bewaken van betalingen en huurachterstanden
Verzorgen van een volledig incassotraject
Beheren van de waarborgsom
Verzorgen van de jaarlijkse huurprijsverhogingen
Verzorgen van energienota’s en gemeentelijke belastingen

Huismeester (kamerverhuur):
Eens per maand het schoonmaken van de gangen, trappenhuis, keuken,
toilet(en), badkamers en het stofzuigen van de algemene ruimten
Eens per maand inspectie van gemeenschappelijke ruimten en de directe
omgeving van het gehuurde
Twee keer per jaar inspectie van de kamers
Periodiek controleren van rookmelders en brandblussers
Verrichten van kleine reparaties en onderhoudswerkzaamheden, zoals het
vervangen van lampen, zekeringen, lekkende kranen,
doorlopend toilet, controleren van hang- en sluitwerk, controleren en
vastzetten van vloeren en plinten, het blader- of sneeuwvrij maken van
de entree en afvoerputjes (incl. klein materiaal)
Toezien op de naleving van de huisregels door de huurders

Technische problemen op verzoek van huurders oplossen (denk aan
bijvoorbeeld internet en tv.)

Algemeen beheer:
Onderhoudsrapport bij vertrek en intrek van huurders
Informeren van nieuwe huurders over praktische zaken als afvalverwerking
en huisregels
Klachtenregistratie via telefoonapp
Bemiddelen bij eventuele conflictsituaties
Afhandeling van klachten en reparatieverzoeken 
Het coördineren en toezichtouden op onderhoudsopdrachten 
Fungeren als 1e aanspreekpunt voor huurders, aannemers, buurtbewoners en
overige instanties 
Ook buiten kantooruren bereikbaar voor spoedeisende zaken

Bij ieder bezoek aan uw pand, checken wij (en onze aannemers / klussers) in- en uit doormiddel van onze applicatie met GPS voorziening. Zo ziet u daadwerkelijk wie, waar, wanneer en hoelang iemand bij uw pand is geweest.

Tarief beheerdiensten

Het beheren van uw vastgoed inclusief alle bovenstaande punten en beheerapplicatie bedraagt per huurder €25,00 p.m. exclusief 21% btw. 

Uitgelicht

Social

Recent bekeken